Marketing szeptany
Chcesz dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów za pomocą internetu? Szukasz sposobu, by o Twoich produktach lub usługach było naprawdę głośno w sieci? Postaw na marketing szeptany. Prowadzony pod okiem specjalistów z agencji marketingowej może przynieść Twojej firmie wymierne korzyści. Czym jest marketing szeptany i dlaczego działa?
Bądź na ustach klientów
Marketing szeptany, czyli buzz marketing, to forma promocji produktów i usług, która w dobie Internetu cieszy się szczególną popularnością. Zgodnie ze swoją nazwą, opiera się on na „szeptaniu” potencjalnym klientom o marce, jej ofercie i zaletach z nią związanych. Rolą marketerów zatrudnionych przez firmę jest pobudzenie internautów do dyskusji. Sama rozmowa, by była w pełni skuteczna, powinna być prowadzona w sposób naturalny i spontaniczny. Większość internautów z łatwością wyczuwa nachalną reklamę, która zamiast pomóc, może zaszkodzić firmie.
Siła rekomendacji
Jak pokazują liczne badania, aż 9 na 10 konsumentów przy wyborze produktów i usług szuka w sieci opinii innych klientów. Zastosowanie marketingu szeptanego na forach, blogach czy portalach społecznościowych może więc przynieść firmom wiele korzyści z promowania swojej oferty.
Przede wszystkim buzz marketing pozwala budować pozytywny wizerunek marki i zwiększać jej wiarygodność wśród klientów. Dodatkowo, marketing szeptany wspiera pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania. Biorąc pod uwagę duży zasięg buzz marketingu, jest on tanią formą promocji w sieci.
Przed rozpoczęciem działań w sieci, warto dopasować je do zasad obowiązujących w marketingu szeptanym. W Gdańsku, Gdyni i Sopocie warto skorzystać z pomocy profesjonalnej agencji SEO, która przygotuje dla nas odpowiednią strategię marketingu szeptanego.