Kampanie Adwords

Google AdWords to system promowania w sieci stosowany powszechnie przez firmy z wielu różnych branż. Reklamy w Google, nazywane linkami sponsorowanymi, mają szereg cennych zalet, które dostrzegają przede wszystkim przedsiębiorstwa o ograniczonym budżecie. Koszty tej skutecznej kampanii kampanii uzależnione są bowiem od liczby kliknięć samych użytkowników w promowane linki.

 Trafnie dopasujesz reklamy

Dzięki Google AdWords możesz precyzyjnie dopasować reklamę do konkretnej grupy odbiorców. W praktyce oznacza to, że będzie się ona wyświetlać tylko użytkownikom w określonej lokalizacji, wieku i płci. Ten sposób sprawia, że promowanie linków jest jednocześnie skuteczne i tańsze od innych form marketingu.

 Szybko dotrzesz do klientów

Prowadzenie kampanii w Google jest o wiele mniej skomplikowane niż pozycjonowanie SEO. Wystarczy założyć konto, zaplanować kampanię, wybrać słowa kluczowe i… zapłacić. Reszta dzieje się tak naprawdę sama! Po zatwierdzeniu reklamy przez Google, zacznie być ona wyświetlana w wynikach wyszukiwania, a Ty oszczędzisz swój czas.

 Optymalizujesz kampanię

 Dzięki śledzeniu wyników kampanii AdWords możesz nieustannie optymalizować ją, by zwiększać poziom konwersji. W jaki sposób? Dokonując zmian w wyświetlaniu reklamy. Na przykład – możesz wstrzymywać i wznawiać pokazywanie reklamy w wybranym momencie czy zmieniać miejsce i czas jej wyświetlania, by jeszcze trafniej docierać do potencjalnych klientów.

 

Mierzysz efekty działań

Sporą zaletą kampanii reklamowych w Google jest też możliwość mierzenia i analizowania ich skuteczności. Statystyki znajdujące się w panelu użytkownika pozwolą Ci obserwować między innymi stosunek między liczbą kliknięć a wyświetleniami reklamy oraz szereg innych zmiennych.

 Płacisz jedynie za efekty

Kampanie AdWords mają jeszcze jedną, kluczową dla wielu firm zaletę. Są one rozliczane według modelu PPC – „pay per click”, co oznacza, że płacisz jedynie za te reklamy, których wyświetlenie zakończyło się kliknięciem w link przez użytkownika sieci. W ten sposób nie tylko oszczędzasz, ale i masz pewność, że na Twoją stronę trafiają naprawdę zainteresowani nią klienci.